22-04-2010


Ni får en snygg bild på Kellan lutz sålänge :D

Hejhej,, haha kom inte på någon bra rubrik.
Just nu sitter jag och bloggar och lite annat..
Vi har ju inte skrivit så mycket om våran "vardag" än,, så nu ska ni få veta vad jag har gjort, (fram med anteckningsblocken!)  Haha nejdå.
Vi slutade skolan 10 i 2 , sen när jag kom hem drog jag ut och sprang, sen har jag haft värsta " ta hand om sigsjälv dagen"  haha lååångsökt. Men men, har iaf: duschat, med hårinpackning! , ansktsmask, fixat naglarna och lite till :D 
Ska nog sitta lite till vid datorn , sen vet jag inte riktigt vad jag gör,, kika in lite senare , då har det säkert kommit lite fler inlägg!

Är det nå bra på tv ikväll? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0