Sooooovvaaaaa

Hejhej , har alla haft en bra dag?
Jag har haft en helt okej dag iaf :D
Pappa väkte mej imorse och frågade om jag ville hänga med till Örebro..
En halvtimme senare satt jag i bilen, rekord på att göra mej iordning i think !
Jag köpte en bikini och lite underkläder ..
Sen kom vi hem vid 4, då blev det att ringa till sofie..
Sen fixade jag lite grejer, som att städa garderoben t.ex!
Var evigheter sen jag gjorde det, men nu äre iaf gjort!
Sofie kom vid 8, då kollade vi på tv/film och lite annat :D

Och nu har jag legat här vid datorn ett tag , och kollade inte på klockan förns nu :o
Så nu jävlar måste jag sova, annars somnar jag aldrig imorrn!
Hehe..  och på måndag ska jag till tandläkarn! ;s Usch...

Aja, det är bara att fortsätta läsa bloggen , så kommer det mer skvaller och bilder!
Och lite senare ska vi visa er våra coola twilight dörrar! :D

Sov gott! 

// Eriksson med tandläkarskräck!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0