Taylor & Taylor ?





Taylor Lautner och Taylor Swift var ihop i några månader men valde att bryta upp i december förra året, för att dom tydligen hade olika kostvanor?? (lite konstigt tycker jag ), men Lautner har inte släppt Swift än,
- Han tänkte överraska henne med ett dussin röda rosor, en diamant ring, och en romantisk middag säger en källa till tidningen National Enquirer.
Han tror att kärleken dom hade tsm var äkta.
Han skiter i om Swift dejtar John Mayer, han är fast besluten om att få Swift tillbaka.

Och efter ett tag när Swift fick frågan om vilken kille hon tyckte var het av tidningen Elle sa hon:
- Hmm... Tja, Taylor Lautner.

Tror ni att dom kommer att hitta tillbaka till varandra igen?
Eller att dom kommer att sluta som vänner? 
 
Skriver mer när jag får information!

//Eriksson

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hej hej

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll och lämna lite spår efter mig när jag endå va inne igen :D

2010-04-22 @ 22:28:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,jag har en blogg som handlar om miley cyrus.

Den stora stärjnan.I min blogg skriver jag allt möjligt

om henne.Hennes stil,musik,nyheter och mycket mer!



Ps:kommentera :)

2010-04-22 @ 22:48:57
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: Louise

allt bra idag då?:)

2010-04-22 @ 23:06:12
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0