EN RIKTIGT BRA SISTA SOMMARLOVSDAG!

Först gick jag upp vid 9 kanske (så att jag ska kunna somna nu) sen vid 1 kanske kom Moa och Sofie hit.
Vi chillade och lyssnade på music! sen drog vi hem till Moa , sen drog hon på träning , då drog jag och sofie hem till henne och kollade på solsidan!  haha så jävla bra! :D 
Sen åkte jag hem och åt, och sen drog jag och sofie till moa igen , sen hem till adina en sväng där sofia och katarina var , sen drog alla upp till djäkens och tog en kvällsdopp :) Eller det var bara jag, moa och adina som badade :D  alla andra var riktiga badkrukor! 
Såååååååå, det var en ganska bra sista sommarlovs dag ! :D
Nu ska jag kolla lite på tv tror jag , sen sova , imorrn blire bajsskolan, kul.
haha aja nu säger jag Godnatt till er!  :D

PUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Haha en vimmelbild från discot i lördags! 




Kommentarer
Postat av: Malin

Heej! Grymt fin blogg! älskar alla twilight bloggar ^^

2010-08-16 @ 23:13:52
URL: http://malinlandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0