Klippa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Hejhej, nu sk ajga göra mej iordning, sen läsa :)
Har pluggat heeela dan och har nyss läst färdigt so kapitlet.
Skön att mitt spanska prov blev flyttat till måndag iaf, inte lika stressigt.

Imorrn slutar jag vid 3 sen ska jag klippa mej vid halv 5 , så hinner nog inte skriva nå före, ska nog duscha oså före jag drar dit.  Fyyfaaan va skönt att äntligen få klippa bort dom slitna topparna och sen ska jag typ låta det växa, vill ha lite mera jämnlångt hår . Fast inte jämnlångt heller om ni förstår vad jag menar ;)  

haha, aja nu ska jag inte sitta här och babbla , vi hörs imorrn! Puss

Mitt jäääääätte slitna hår (y'


Kommentarer
Postat av: Moa

STOPP OCH GALOPP!

Inte så slitet jämnfört med min råtta som jag har gått runt med i snart ett halv år (:

2010-12-07 @ 22:36:29
Postat av: Sara

det blir säkert bra :D

sv: haha, JAA! :D

i helgen ska jag flytta! =)

ska bli sjukt najs! ^^

har du planerat nått speciellt för helgen? :D

kram♥

2010-12-07 @ 23:21:55
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/
Postat av: emma

SV; tack :) idag ska jag vara med min pojkvän :)

själv ?

2010-12-08 @ 09:19:10
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0