Lucia!

Hejhej! Vi samlades i kyrkan imorse och såg när 9:orna gick lucia. Det var väldigt fint faktiskt!
Hade spanska prov idag. Det gick så inihelvetes dåligt! HAHHAHAH!
Men tror inte att det gick bra för någon i spanskagruppen typ.

Har nyss kollat på top model , tyckte det var dom bästa som gick vidare till finalen faktiskt! :)
Har pluggat Fysik idag oxå, hoppas det går bra , har typ inte pluggat så mycket. Men det känns faktiskt som jag kan det konstigt nog? Hah, asså jag tyckte det var skit svårt först men nu fattar jag :D:D:D
Haha, och det blir sista provet innan lovet! WIIIIHOOOOOO!
Sååååååå najs!
Vi har julpyntat idag också, och imorrn blire pepparkaksbak och så ska jag slå in julklappar ! Myysigt.

Här är några nya julbilder! :D






Aw tomte<3

 


HAHahah, snygga tomtar (y


Jag och tomten!


Skare va julpyntat så skare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0