Svar på frågestunden!

Vad är det allra pinsammaste du har gjort? :)

SVAR: Oj, svår fråga.. Har gjort många pinsamma saker i mitt liv, så det är ju svårt att komma ihåg alla ;)
Jag har.. haft sönder en kompis lampa, ramlat framför massa folk, tagit fel på personer i telefonen, gått in i folk, typ skrattat så mycket när jag åt så jag typ spottade ut mat på personen mittemot (har hänt många ggr!) ahha, fast jag kommer faktiskt inte ihåg vad det allra pinsammaste är men. Nu har vi väl iaf konstaterat att jag är en riktig klumpig människa ! HAHA.

tror du att det kommer finnas flygande bilar i framtiden?


SVAR : Detta var min kompis som skrev ^^ , men det tror jag faktiskt, kanske inte flygande bilar, men typ tågrälsar högt upp i luften och linbanor  m.m. , haha.  


hihihi, tkr du grisen i julkalendern är soet? (a)

SVAR: hhihhihiihih, aa , den är JÄTTE sööööt :D


vilken är din idol?
varför började du blogga? :)

SVAR: Ehmmm,  tror inte att jag har någon idol direkt men..
Jag och en kompis hade bloggen först fast sen var det jag som fortsatte skriva :)


hur gammal va du när du när du börja blogga?

SVAR: 13 år var jag då :)


hur många besökare hade du då? :) 

SVAR: Vet inte om det här var en fråga till frågesstunden, men tar med den här iaf!
När jag hade besöksrekord hade jag 63 unika, kanske inte är så mycket, men med tanke på att jag inte är så jätte aktiv direkt med bloggen, så tycker jag det var ganske mke iaf ;)


Japp det var svaren till frågestunden det :)
Nästa gång får ni vara bättre med att ställa frågor!
Men tack ni som tog er tid och frågade :)♥

Kommentarer
Postat av: idaa'

sv: hihi jaa! :)

roligt med svaren! :)

2010-12-07 @ 20:03:39
URL: http://typidas.blogg.se/
Postat av: idaa'

sv: hihi :D

2010-12-07 @ 20:36:22
URL: http://typidas.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad har du gjort idag? :)

2010-12-07 @ 20:49:46
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: LIENE

kul att läsa:)

2010-12-08 @ 16:56:14
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0