Eclipse ♥

DET VAR SERIÖST DEN BÄSTA FILMEN JAG HAR SETT ;)  ahaha  otroligt bra!
Det är så vackert när Bella & Edward sitter på ängen i början :)  Awww.
Och alla var så otroligt snygga i filmen också!
Hahha bästa filmen i serien (enligt mig) !  Tack David Slade!
:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:
Haahahahah jag kan ju bara säga att alla verkligen råglodde på mej när jag kommer där med mina målade magrutor och min jacob tattuering ;)  hahaha  så står det "JACOB BLACK"  på ryggen ! 
Asnice! ;D Fast det blev så drygt när alla bara glodde och försökte läsa vad det stod på ryggen ;)  hihihih.
Buusigt. Lägger in bilderna imorrn kanske , fast sofie har dom kom jag på nu ;)  hahah
Men det får vi fixa , nån gång kommer dom ju iaf ;D 
Kom hem för en och en halv timme sen ungefär !   Hoppas alla har haft det bra!
PUSS OCH ECLIPSE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0