Godnight :D

Hejhej, hoppas alla mår bra ! Jag sitter här och kollar runt lite på datorn , ska snart sova .
Fast det kommer väl inte gå så bra eftersom jag och Moa vaknade kl 1 idag, haha vi spelade harry potter från halv 9 till halv 3 inatt kanske , fast med lite pauser, men snacka om att jag mådde illa då!  Det gör jag lite nu med ;)  haha  vi har spelat hela dan idag med . Ujujuj säger jag bara .
När hon drog halv 7 så gick jag ut och satte mej och började måla av en poster på Taylor Lautner , blev ganska lyckat tycker jag :D  Med tanke på att jag inte ritar så ofta .

Resultatet:





Det var svårt att få till hans "intensiva" blick , så han ser mest arg ut på min "kopia"  haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0