Hejhej!

Nu är det klart ! imorrn blire Eclipse!  och tro det eller ej , jag ska ha magtröja och så ska vi måla magrutor så att jag blir jacob! passar ju bra nu när jag trots allt har blivit lite brun när jag var till spanien, ( kommer bilder från det senare )  och moa ska vara victoria för hon har ju rött hår , och sofie ska troligtvis vara alice , hahaha najs va? :D dom kommer hit imorrn så ska vi sminka oss, fixa håret osv..  (Y) 
Är så ooooooooooooootroligt taggad nu!  Kommer bli galet! 

Sen ska jag skriva vad jag tyckte om den , vilken scen jag gillade mest m.m.! 
har inte så mkt att skriva nu , men jag laddar upp dagens bild och ett nytt photoshoot snart!
Godnatt sålänge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0