En intervju med Jackson Rathbone!

http://likeemms.blogg.se/images/2010/03_91758413.jpg


”Uppenbarligen så kommer jag vara med i en Twilight musikal.”

Du känner förmodligen igen Jackson Rathbone från Twilight serien, där han spelar Jasper Hale. Och du kanske känner igen Jackson Rathbone som rockmusikern som spelar i bandet 100 Monkeys. Men snart kommer du känna igen honom som något helt annat – sci-fi actionhjälten från M. Night Shymalan’s The Last Airbender, en aptering från Nickelodeons tecknade anime.

Kallar någon dig fortfarande för ditt riktiga förstanamn Monroe?
Jag går fortfarande som Monroe när jag är i problem med lagen

Vilken är… ofta?
Det är väldigt sällsynt; väldigt sällsynt. Jag får inte så mycket som en fortkörnings biljett men jag är en vanlig parkeringslagbrytare

Jag vet att M. Night Shyamalan är känd för hans hemlighetsfullhet. Men vad kan du berätta för oss om The Last Airbender?
Ja alltså jag kan säga att det kommer att vara en otroligt actionfilm; den har fått den mest otroliga CGO. Vi har ILM som jobbar med den, vilket är Industriell Ljus och Magi, och det är verkligen magi, ärligt talat, i slutet av dagen. Vi filmar på den gröna scenen, vi har en karaktär som kallas Appa? Som är en stor bison typ eller flygande björn varelse? Och det är jag, jag är den stora flygande björn varelsen.

Bra försök.
Okej, nej, men jag får rida den!

Ingen riktig flygande björn?
Nej, jag rider på en slags luddig sadel. Den var ungefär 4,5 till 6 meter över marken. Den är på en stort rockande sak… De flyttade på den, och det var en stor grön skärm bakom dig. Night skrek ”Okej, du flyger i luften nu!” Och du är lite ”Okej, jag försöker flyga genom lyften nu” och oh ja, jag var tvungen att flyga genom luften, och nej, jag var inte på några droger.

Det kanske fanns fin sprit på inspelningen?
Jag kan hålla undan mitt spritintag! Jag är från södern, kom igen nu. Du vet, jag älskar Jameson Whiskey och jag älskar Bud Light, jag gör det ganska enkelt för mig. Jag var faktiskt på en bar nyligen, och de hade bara tre öl i sina kranar, och det var Bud med lime i en utav den! Jag var tvungen att ge bartendern lite nonsens om det. Skämtar du med mig? Har du inte ens Bud Light på kran? Och du har inte ens Lonestar på kranen? Du har bara Bud Light Citron – Lime?

Så, du kan inte bända vatten. Vad mer kan du inte göra?
Stryka. Du skall se mig stryka så kommer du att förstå. Jag gillar mina kläder skrynkliga i alla fall, så det är lugnt.

Du är en skådespelare med ett band, 100 Monkeys. Tror du att det finns något som du kan göra för att kombinera dessa två passioner?
Uppenbarligen så skall jag vara stjärnan i en Twilight musikal. Det läskiga är att jag sätter pengar på att de håller på att göra en, alltså typ nu!

Källa: Thetwilightsaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0