En mini intervju med Rob :)

Snart har Eclipse premiär och slutet på Twilight-sagan närmar sig med stormsteg.
Om mindre än ett år ska den sista filmen spelas in och vi får se hur kärlekssagan mellan Edward och Bella slutar.
Robert är dock inte sorgsen över att äventyret snart är slut.

"- Jag har aldrig varit orolig över att Twilight-fasen ska vara över.
Vi kommer att göra sista filmen i slutet på det här året.
Jag känner inte att jag har förlorat något i min uppväxt, eftersom jag inte började så tidigt med det här projektekt.
Det har varit en rolig sak att gå igenom.
Det är lite som en supernova, den exploderar snabbt och sedan är det färdigt, säger Robert till The Eagle Tribute."

Trots att sista filmen snart ska spelas in dröjer det innan vi får se resultatet i sverige. Vi kan gotta oss med att se Eclipse först och främst som har premiär den 30 juni.

En bild på hetingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0