I´m home now :D

Hehe, fast kom egentligen hem kvart över 11 , men iaf , klassresan var rättså lyckad iaf.
Inte roligaste natten direkt (sov kanske 2,5 timme), hhahahahahhahha  :D
Men det var kul.
När jag kom hem så duschade jag och åt frukost, riktigt härligt att komma hem!
Sen hade syster vart och hyrt film så vi kollade på den , hundpensionatet ;)   (stavas?)
Jag hade bestämt mej för att inte försöka sova nått nu på dan , men var så jävla trött så somnade när filmen var slut, sen vaknade jag nu vid 6 -_- , aja . Lyckad klassresa iaf!
Hoppas alla har det bra.
Ps. Faaan va tråkigt att sverige inte är med på eurovision song contest ikväll ;O  Usch ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0