Fredagsmyyyyyys!

Hejhej, dålig uppdatering idag! Men dirr efter skolan drog jag hem till sofie, vi kollade typ i skolkatalogen som hade kommit. haha, shit va roliga vissa såg ut! Speciellt lärarna! HAHAHAHAH xD
Dagen var skön i  skolan idag. Först hade vi so, sen hade vi hemkunskap i 2 timmar ist för idrott och bild. Och då gjorde vi julgodis (Y)  Yummie! sen hade vi matte och so.

Jag käkade lasange vid sofie innan vi drog vidare till Moa och Adina.
Där kollade vi lite på idol och skavlan. Vi spelade även ett sällskapsspel som heter rappa kalja! Jag älskar sällskapsspel! :D

haha väldigt roligt spel faktiskt!



Nu ska jag göra mej iordning , sen sova. Är sjuuuukt trött!
Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0