Goodmorning!

Godmorgon på er ! Haha, vaknade av att mamma väckte mej vid 9? För hon frågade om jag skulle med till Ludvika. Men jag orkade inte. Så jag somnade om till halv 12 :) Skööönt att få sova ut för första gången på hela veckan! Nu är jag ensam hemma för aa mamma är ju i Ludvika och pappa och min syster är i Örebro och ska köpa en ny toutchmobil till henne.  Sååå najs att vara hemma själv ¨på mornarna!
Hehe, Vad har ni för planer inför dagen då?

Jag kanske ska göra något med Sofie , om hon kan :)
Fast först ska jag duscha , göra mej iordning osv.

Nu har mamma tagit fram julgardinerna och ljusstakarna! Myys, och så vräker det snö ner just nu!
hahah, inatt drömde jag att det typ var jul om 4 dagar och jag hade glömt bort att köpa en julkalender med choklad i! Fattar ni vilken hemsk dröm jag hade?  HHAHAHAH ;D  Det är ett måste att ha inför julen!

Aja, nu ska jag inte sitta här och babbla, nu måste jag käka upp min frukost :)
Ha en bra dag! PUSSS (:


Bjuuder på en snygg morgon bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0