Hej hej och hej!

Nämen tjaa :D
Vilken jävla dryg dag! Har plugat från att jag kom hem tills nu ;o
Men nu tror jag iaf att no uppgiften är färdig...
Skolan idag var chill.
Första lektionen var matte. Andra lektionen skulle vi ha haft musik, men våran musiklärare hade försovit sig , så vi fick typ göra en fruktsallad på hemkunskapen (Y) Sen skulle vi ha haft idrott. Men då var inte våran idrottslärare där heller! Så då var det typ fritt, så vi körde pingis. Haha.
Sen var det spanska och engelska.

Idag är jag jetesnuuuvig!  haha, så mitt huvud väger typ 100000000302039029309 kilo.
Nu ska jag ta någonting att äta innan jag dör av hunger.
Sen blire tv:n :)

Men vi hörs senare! PUSS

Dagens Bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0