Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej! :D

Tjeeena , hoppas alla mår bra!
Ikväll blire myskväll med Sofie.  Idol, julmust , kenza&tyra show och massor av annat står på schemat (y'
Dagens har vart helt okej, fast det va läskigt vilka humörsvängningar jag hade ! :O
haha, ena stunden var jag skit trött, nästa sekund var jag helt cp, sen för mke energi, trött , förbannad och "snäste" åt en i klassen utan att jag märkte det :o  så Moa och sofie började gapskratta för dom såg hur  sjukt förbannad jag var på han! HAHAHAH  Han är asdryg och bara säger emot hela tiden! Blööööh, det är sjukt vad jag kan störa mej på vissa :p hEHEHHEH. 

haha aja, nu ska jag kika runt lite på datorn :) 
Byebye!


Haha, jag, sofie och Moa i somras på talangen 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0