Hemma!

Hejhej, nu är jag hemma :)
Det var helt okej igår, vi var ju ute och gick , sen på kvällen käkade vi potatisgratäng och lamm! M U M S.
sen kollade jag ju på den där 3D filmen , och den var ... ROLIG, hahaha. ;)
Sen var det bara jag som kollade på tv , och då blev det såklart JESREY SHORE <3
Haha, nu ska jag snart ut med syster, vi ska ha mysdag idag, för ingen av oss har något speciellt att göra.

Här har ni lite bilder ifrån helgen:





Alltid lika snygg <3   (NAAAAT)


Ännu en heeet bild på moi!

Hahha, don't copy!

Kommentarer
Postat av: Paulina & Pernilla

Sv: Okej, låter härligt :D

Tack så mycket! :D

2010-11-14 @ 15:24:36
URL: http://panapeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0