Köping.

Tjeenare!
Idag har vi varit till Köping med klassen , och kollat på nån kalkfabrik. Vi gick typ runt ute och kollade i fabrikerna ( SJUUUUUUKT KALLT! ). Vi fick ha assnygga hjälmar och reflexvästar på oss (Y) 
haha, fan att jag inte orkade ta några bilder!
Sen käkade vi pizza. Vi åkte buss dit och hem. Och jaa.. vad ska man säga om bussresorna?
Alla typ "härjde" så att busschauffören blev arg! ;)  HAHAHAHAH.
Han sa åt mej att om jag inte satte mig ner så skulle han stanna bussen! HIIHIhiihihihi.

Haha, aja , imorrn har vi studiedag! Wiihooo.
Jag ska nog bara ta det lugnt då och kanske vara en stund med Sofie? Om hon inte ska vara hos sin mormor hela dan -_-

Ikväll ska jag kolla på Harry Potter , top model och ung och borstskämd i think :D

Hoppas ni får en bra kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0