Möjligheterna man får när man har Will Smith som pappa! Haha

Will Smiths barn Jaden och Willow som han har ihop med Jada Pinkett Smith är redan inne i film/musik branshen redan som 12 och 10 åringar! det är heeelt sjukt!

Jaden Smith har ju nyligen med verkat i filmen Karate Kid som jag var och såg , sjukt bra!



Och där han även spelade in låten Never say never med Justin Bieber.


Sen har han medverkat i musikvideon till sin syster Willow Smiths nya låt ! ( Hon är bara 10 år! :o det är gaaanska galet!) Lyssna själva :)



Och så harJjaden och hans mamma medverkat i musikvideon till Alicia Keys låt Superwoman!


En bild på familjen :)


La in detta för jag diggar Will, Jaden och Willow som fan! :D
Det är ju ganska sjukt att börja i den branshen redan som liten, ujuj, får börja drömlivet redan som barn! :D

haha, aja, detta blir sista inlägget för idag, nu ska jag sova, så vi hörs imorrn , ska hem till farmor och städa efter skolan så vi får väl se om jag hinner med något inlägg före eller inte :) Men vi hörs iaf imorrn!
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0