Tiiisssdag!

Hejhej, Har städat vid farmor hela dagen , har tjänat 200 iaf! (Y) Bra att ha till höstlovet!
När jag kom hem typ halv 8 så käka jag och duschade , och nu måste jag plugga engelska!
Imorrn ska vi och bada med klassen, måste simma 1000 m för att få MVG, oooorkaaa! Haha, men ska försöka iaf.
Sorrryy för dåliga uppdateringar den här veckan men måste plugga till 2 prov så har inte haft tid!, imorrn ska vi väl hoppas att uppdateringen blir bättre :)

Sitter just nu och hämtar nya GRATIS teman till mobilen , jätte bra sida : mobile9.com
Finns skit fina :D Så kika in där ! :)

Aja nu måste jag plugga, hörs imorrn! PUSSSS :)




Haha, gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0