Tjaaaaaa

Hejhej (: Idag var Moa borta på höstläger, och Sofie fick typ feber så hon drog hem innan sista timmen, så det har väl inte vart en sådär jätte toppen dag... Men men :D Drog hem direkt käka lite , m.m.
Och gissa vad jag gjorde sen ? -Jag gick ut och krattade! HAHAHH , vet absolut inte varför , men jag tog med mej musik ut , så fick det bli dagens gärning ;)
Hah, vet inte vad som händer imorrn, nothing i guess. För Sofie ska shoppa -_- och Moa är ju på läger så ...  JIPPI! Vilken ruuulig dag..
Men jag får väl hitta på något kul, kanske rita? Gå promenad ? Fota? Kolla in kläder på internet? Haha, vi får se :)

Nu sitter jag och kollar på idol , det blir nog tv4 hela kvällen :) Och käkar pringles grillchips :D



MUUUUUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0