Idol nuuuu.

Hejhej, har typ gått och längtat efter att idol ska börja :) Haha hoppas det blir kul nu då.
Idag slutade jag tidigare, för vi kollade på en teater sista lektionen, den var faktiskt ganska bra...
Efter skolan gick jag hem och pluggade so, har prov på tisdag, och i helgen blire inget pluggande , för då äre marken :D Haha , alla är typ helt galna , men jag har nog inte fått in "kännslan" att det är marken än, hahaha. Va konstigt det lät, men skit samma :D
Sen kom iaf farmor hit och då blev jag 100 kr rikare :)
haha sen när vi skjutsade hem henne , så drog vi hem till gammelmormor oxå, då blev jag 100 kr rikarte en gång till :D HAHAHAH. Stackarn har blivit senil , så hon pratar om samma sak hela tiden, :(
Men ba:  Jaha , jasså ? fast man hört det 10 ggr förut ! Haha. Fast det är fan synd om henne :(
Men aja, nu ska jag kolla på idol :D PUUUSSSZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0