Marken är slut!

Hejhej, hoppas alla mår bra :)
Idag började jag dagen med att stå parkeringsvakt vid skolan , det var faktiskt ganska kul. Sofie var med. Man fick typ stå och bestämma vart alla skulle parkera och typ stå och vifta med armarna :D HAHAHA .
Shiit va kul det lät va? Hah, nejdå men det var det iaf !
Sen drog vi ner på byn och gick och kollade i alla stånden m.m. sen mötte vi moa, adina och emma.
Sen har vi väl ÄTIT MASSOR och kollat i stånden ;) haha.
Köpte godis och en söt korg att ha alla mina nagellack i :)
Sweeeeeeeeeeeeeet.
Min mage har klarat sig bra idag iaf! Ingen mer spya eller så ;)
Åkte inga karuseller idag heller , så jag har inte åkt extreme fly (tror att jag skrev breakdance i förra inlägget , säger alltid fel) Har bara åkt flipper ;D HAHA. Riktigt skön !
Nu väntar jag på att Jersey Shore ska börja , om jag orkar kolla på det , för jag sover typ nu...
Aja, sweeet dreeeeaaams! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0