2010-01-07

Hej! Trodde att jag skulle kunna blogga mer igår, MEN mamma var i örebro igårkväll så kom inte åt hennes dator .______.  Låg och kollade på någon skitfilm på tv! KUL... hah.

Aja, idag föjde jag med pappa till marieberg IGEN haha , känns som jag är där hela tiden nu. Men han skulle hämta sin bil och så passade vi på att köpa presenter till mamma som fyller år på söndag, GRATTIS!
Jag köpte en avril lavinge body lotion till henne, den luktade asgott!  Hoppas hon gillar den ^^
Vi käkade där oxå. Jag åt en grillad chiabatta med kyckling , mozarella , pesto och nå mer. Jättegod! :)

Nu sitter jag hemma och har världens magvärk (y)
Ikväll blir det väl en lugn hemmakväll.  Både Moa och Sofie har typ feber. Krrrryyyaaa!
Så jag får väl typ kolla på film eller nå :) Men får damp på att jag inte kan ladda ner bara för att det där jäääävla virusprogrammet aldrig kommer! Fan va dom lurade oss! Vi förnyade prenumerationen och sen när vi hade betalat så ba: Det kan  ta upp till 2 veckor tills beställningen blir klar!
F U C K D:

Hahah, är inte på bästa humöret just nu! och sen börjar skolan på måndag oxå..  jääätte kul.

Aja, nu ska jag inte skriva nå mer dåliga saker här! Haha
Hoppas alla mår bra! Puss

Kommentarer
Postat av: MEREI

- haha okej !

2011-01-07 @ 17:33:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0