Hoooommmeee

Hej! Är hemma just nu, ska snart göra mej iordning lite :)
Ska och fira gammelmormor som fyller år senare.
Inatt sov ju jag och Sofie vid Moa. Det var myysigt! Vi var först hemma vid Adina till typ 12 och spelade spel! Haha (y  Riktigt kul! Sen drog vi hem till Moa och gjorde oss iordning och kollade på The Notebook, så sorglig och bra! Jag bölade mest av allihopa! HAHAHA, har aldrig bölat så mycket till en film!

Sen somnade vi inte förns typ 4, så är skapligt trött idag!
Moa skulle upp och åka och shoppa i Örebro, så jag och Sofie var hemma själva vid henne en stund, och åt frukost óch gjorde en överraskning till henne tills hon kommer hem! <3
Hahah.

Aja, imorrn äre nyår ju! ska vara hemma vid Moa då oxå :P
Så vi ska väl planera lite mer idag oså. Men det blir nog grymt! Tror att vi kommer vara hemma själva också :))))

Vad ska ni göra på nyår?


heh, nu måste jag gå och kolla vart syster tog vägen, för hon blev arg på mej bara för att jag inte ville måla med henne ;) Hahah, shit va mycket jag skrev nu :o
Aja, vi hörs sen!


Old pic, by meeeee.


Kommentarer
Postat av: Sara

vad gör du då?:)<33

2010-12-30 @ 18:49:15
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: natta

Ny tävling!

Var med och tävla om en utav maybelines nyaste mascaror, det enda du behöver göra är att skriva en kort kommentar att du är med.



Lycka till

Kram natalies.se

2010-12-30 @ 19:28:24
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0