JULLOV!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIEEEEEEE! Nu har vi jullov! Så himla sjukt skönt! :D
Först kollade vi på spexet, det var ganska kul faktiskt :p Sen samlades vi i klassrummet och fick godis och våra betyg osv.  Blev ASNÖJD över mina betyg :))) Det är ju lixom första gången vi får betyg , och jag fick faktiskt väldigt bra poäng :)
Nu sitter jag och syster och julpysslar, ska snart göra mat.
Sen ska jag nog kolla på nya harry potter filmen! Den finns att ladda ner nu!
Fast det var jätte dålig bildkvalité men. Den kom ut igår iaf :)
Här har ni en länk: http://tankafetast.com/torrent/3998-Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows:_Part_1_(2010)

Hoppas alla får ett underbart jullov! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0