HHAHAHAHAHA

Ni som läser Kissies blogg, har nog sett inlägget hon skrev om vad hon tyckte om Eclispe men här är det iaf:

Eclipse sög btw..

Juste vi var ju och kollade på den senaste Twilight- filmen Eclipse och den sög verkligen..! Och man är ju 100 % säker på att det kommer komma en ny film eftersom dom avslöjade ju ingenting i den filmen. Och vadå “mer sex”..? Det var lika torrt som en öknen där nere hos tjejen som hade huvudrollen.. Haha! 

“Nej vi sparar oss till brölloppet”, undrar om det låter så medans blondinbella och Nils get there freak on i sängkammaren..? ;) Kan tänka mig det..

 

 

 




Och hon tänkte sig nog inte för när hon skrev det där , för det är 1345678790456785675678678567856756 mer människor som ÄLSKAR twilight än som läser hennes blogg, och flera av hennes läsare också.
Så vafan tänker man med ?  Jag gillar verkligen inte Kissie eller alexandra för den delen heller.
Och är det så jävla moget att snacka skit om blondinbella hela tiden?  - Näääee.
Hon har själv sagt att hon ska "spara" sig till bröllopet ?  Så, vafan äre hon skriver till blondinbella ? 
Herregud ...  Hur man orkar hålla på ?  HAAHAHAHAHAHAHA ujujuj.

Men det var ju iaf riktigt många som reagerade på detta inlägg ,
jag tycker bara man ska ignorera detta och inte lägga sin tid på att kommentera det!
För det är så himla löjligt, hon visste ju att alla skulle reagera på det här , så varför ens skriva det?

Här är en kommentar som jag tycker var liiiiite överdriven men jag håller med om det mesta!  ahhaa:

Marit says:
2010-07-06 at 16:31

Men gud! Hur dum får man bli?? J*vla Bimbo! Filmen är 10000000000000000000000 ggr bättre än din j*vla Sunkiga blogg! Typ alla som läser din blogg läser den för att du e så j*vla Wannabe! Hallå? Eclipse är fan bäst! Mycket bättre än du någonsin kommer bli! När du e typ 40 och sitter där med dina j*vla silicon bröst och läppar kommer du ångra att du någonsin startade den här bloggen!För du kommer att vara hatad av alla! Ingen kommer att gilla dig! Och filmen hade mer sex än du någonsin kommer få! Du kommer fan att va oskuld när du dör! Ingen vill ha sex med dig! Fan ta dig Kissie!!!! Hate you! Vad har du för fel??????????????? J*vla äckliga Bimbo! Hoppas att du tar åt dig av den här kommentaren! För jag menar det! Jag talar för mer än 90% av sverige när jag säger att du e en J*vla fet ful Bimbo som tror att hon äger världen!
Du e den dummaste jag vet, du e den fulaste jag vet, du e den med mest silicon jag vet, du e den största bimbon jag vet! Nu tänker jag fan inte slösa mer tid på dig!Men gud! Hur dum får man bli?? J*vla Bimbo! Filmen är 10000000000000000000000 ggr bättre än din j*vla Sunkiga blogg! Typ alla som läser din blogg läser den för att du e så j*vla Wannabe! Hallå? Eclipse är fan bäst! Mycket bättre än du någonsin kommer bli! När du e typ 40 och sitter där med dina j*vla silicon bröst och läppar kommer du ångra att du någonsin startade den här bloggen!För du kommer att vara hatad av alla! Ingen kommer att gilla dig! Och filmen hade mer sex än du någonsin kommer få! Du kommer fan att va oskuld när du dör! Ingen vill ha sex med dig! Fan ta dig Kissie!!!! Hate you! Vad har du för fel??????????????? J*vla äckliga Bimbo! Hoppas att du tar åt dig av den här kommentaren! För jag menar det! Jag talar för mer än 90% av sverige när jag säger att du e en J*vla fet ful Bimbo som tror att hon äger världen!



Kortade ner kommentaren  rejält (stavas)  , hahahhahaha
Aja var bara tvungen att skriva av mej!
vad jag tycker om det , ;)  hahaha 


det ända jag har att säga till Kissie är :  HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA FULEFAN!!

tack för mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0