Första januari 2011!

Hej bloggen!
Hade ni ett bra nyår?
Mitt var grymt. Kom hem till Moa vid halv 9 ungefär. Då tog vi fram och Sofies systemkamera och tog jääääätte vackra bilder på oss *host*.  Haha, skitfula. Har tyvärr inga att visa just nu, men tror att dom kommer upp på facebook sen då kan jag ta dom därifrån och visa er.
Haha, sen så bakade vi en kladdkaka , spelade sällskapsspel  och dansade till musik :)
Sen vid tolvslaget stod vi ute och skulle skåla med champange och skjuta raketer!
Men det gick lite fel... HAHAHAHAH, Adina skulle skaka champangen så att den skulle spruta ut, men det blev lite misslyckat. Sen när jag och Moa skulle tända raketerna så slocknade elden hela tiden så tillslut fick vi tända tomtebloss och springa ut och tända på raketerna! Vi fick iväg dom tillslut!
Hahah, men riktigt kul vare!
Sen chillade vi bara runt lite. Lite senare gjorde vi oss iordning och sen la vi oss typ och ringde till hetalinjen! HAHAH, tjejer kan typ ringa in dit gratis och prata med andra killar. Och alla är typ... askåta? Haha, så vi typ låg och drev med dom :)
Vi somnade vi halv 5 typ.

Och idag vaknade vi typ halv 1 och då gjorde vi oss iordning , åt frukost osv.
Sen tog vi på oss varma kläder och drog ut i skogen med fika ^^ Asmysigt!
Sen drog vi hem kollade på film sen kom pappa och hämtade mej och nu sitter jag här.

Har haft ett grymt nyår och 2011 ska också bli GRYMT!
Vi har skrivit en lista på saker vi ska göra 2011 , haha. Det ska bli askul!

Ha en riktigt god fortsättning! Puss


Mina babes i somras :)))

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en lugn och mysig nyårsafton.

2011-01-01 @ 19:39:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Theresé Adelman

SV; Aah, själv? ;)

2011-01-01 @ 20:26:35
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0