Kul helg!

Now i'm back! Hahaha.. I Lördags hade jag, Moa och Adina heeeelt fullt upp med att fixa till sofies "Överraskningsfest" ! Det blev ganska försenat, så hon kom inte förns typ halv 11 :o
Haha, då dansade vi för henne till en EGENSKRIVEN låt! Känn på den ni!
Hahaha, det var sjukt kul iaf. Efter det så hyrde vi Scary Movie 3 på tv:n (y

Och imorse så sjöng vi för sofie och gav henne frukost och vääääääärldens godaste tårta på sängen!
Och så fick hon sina paket. Haha, vi har skrivit/gjort om 5 låtar till henne som vi spelade in på en skiva :))))
Och så har vi gjort en stooor affisch  med massa rim och bilder på oss och henne m.f.  :)
Sen fick hon små hudkrämer typ oxå.  Det vart skitbra!

HOPPAS DU GILLADE DET! :)

Har tyvärr inga bilder , för jag glömmer som vanligt att ta ! Är helt galen i Sofies nya feta systemkamera ist för min lilla digitala pluttkamera!


hahah, har inte vart inne på bloggen någonting på hela helgen så missade denna kommentar som Sofie skickade dan före vi skulle överraska henne ;)  hihihiih!


<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Mizuki

sv; varit med en kompis :) sov över hos henne igår

2011-01-16 @ 22:04:32
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: alma

haha låter kul :D

2011-01-16 @ 22:22:57
URL: http://jarnung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg sötnos♥ ! Följa varandras ? :D.

2011-01-16 @ 22:37:45
Postat av: MADDES

hehe ja jag älskar solsidan, känns som att typ hela sverige såg det igår,haha!

2011-01-17 @ 11:08:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0