Godnight

Hej på er. Sorry för dålig upppdatering , men har inte haft tid . Idag har det inte hänt något speciellt. har vart med mina bruttor..  Vi gjorde inte någon särskilt heller . 
Och nu ligger jag i sängen och är pissförbannad på dom , för dom dissade mej , och bakade kladdkaka EFTER jag hade åkt hem!!!  Jag som hade vart sugen på kladdkaka hela dan!  Hur kan man göra så?  Hur kan man vara så elak?  Om ni läser det här föväntar jag mej en STOR kladdkaka som är helt perfekt , som ni får baka till mej, den ska vara färdig imorrn!

Hahaahahhah  nejdå..  jag skojjar bara ,  eller gör jag ?  hmm.... 
Haha , hoppas det är bra med er iaf!  Nu ska jag soova och drömma om min kladdkaka ...  :D  PUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0