27 december

Hej på er! Har inte bloggat nå på grund av mitt internet har cp:at! DAAAAAAAAAAAAAAMP.
Haha, nedå. Men jag vet inte vad det har vart för fel? Grannen hade också samma problem, men mammas dator funkade? haha weird!
aja, igår var jag ute och åkte pulka! Haha. Sen på kvällen drog jag till sofie , vi fotade med hennes nya systemkamera ( heheh, avundsjuk!) , och sen spelade vi rappa kalja ^^
Jag jag vann båda gångerna! Jag är sååå bäääst!

haha, idag ska jag åka och kolla på nya slalom pjäxor med pappa , sen kanske jag hittar på något med sofie.

Vad ska ni hitta på idag ? :)



Ett halsband jag fick ;)

Kommentarer
Postat av: biff jansson

hahaha, nu ljög du! sista gången vare faktiskt oavgjort ;)

2010-12-27 @ 14:57:44
Postat av: Laila

Vilket fint halsband :)

2010-12-28 @ 11:10:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0