Min julafton!

Hejhej! hade ni en bra julafton? Min var myyysig :)
Fast våran tomte failade rejält! HAHAHAHAHHA.  kan ju bara säga att jag inte tror att syster tror på tomten nå mer nu! hahah.
aja, vi kollade på Kalle anka, åt god mat, fika och öppnade paket! Riktigt mystigt!

Fick typ allt jag hade önskat mej :P
Det blev ganska mycket småsaker, så jag orkar inte fota allt. Men jag kan skriva istället!

Detta fick jag:

*armbandsklocka
*hörlurar
*2 halsband
* nagellack
*tights
*en topp
*halsduk
*vantar
*örhängen
*påslakan
*toffifee x3
*film
*tvålar, hudkrämer osv.
*parfym
*acrylfärger
* spanska lexikon????? HHAH
* ansiktsmask
*skidunderställ
*affish
* hårborste
*korsord<3
*presentkort på ginatricot 300kr
*teckningar av syster^^
*typ nån grej där man skulle sticka en egen halsduk
* och pengar i kontanter och på kontot , blev samanlagt 1300kr

aa det var typ allt, men jag tror att jag kanske kommer att få nå mer av gammelmormor, men hon är senil så jag tror att hon glömde att ta med dom ;)


hihihi mina paket när dom var inslagna!
Fast farmor råkade ta fel för vi hade typ ett lika dant paket så hon öppnade mitt största! haah, ser att det är borta på bilden ;)


Nu ska jag dra och äta lite rester av julmaten igår, för jag är huuuuungrig!
Sen går det massa bra filmer ikväll också! asnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0