Onsdag den 8:e

Hej! Nu sitter jag och pluggar So, har engelska prov imorrn oxå, taaaaaaggggaaa!
Kan inte kolla på tv:n för det är nå fel på boxen, heeelvete!
Hah, så jag får väl plugga vidare då, tills den funkar ._____________.

Drog och klippte mej efter skolan, tog typ av 2-3 cm på längden , det var fööör slitet! Så nu är det jätte fräsht!
Najs. Fast det ser dock likadant ut typ.

Hoppas allt är bra med er alla! Pussssss

Nu ska jag öppna min julkalender! wiiiiiihhh!
Dålig bild på håret och min julkalender<3333333


Kommentarer
Postat av: Sara

åh, chokladkalender :D hihi :)

sv: yeees :D

ska flytta närmare Stockholm stad :D typ vid nacka forum om du vet vart det är =)

kram♥

2010-12-08 @ 21:40:43
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0