Elizabeth Reasers favorit scener i Eclipse!

 

  • ”Jag gillade verkligen de scenerna med Bree [Jodelle Ferland] och Dakota [Fanning]. Dakota är verkligen läskig i denna filmen [skratt]. Hon är så oklar med sitt utseende för hon har de änglaliknande ansikte men ändå är hon så läskig. Jag menar, verkligen. Hennes karaktär skrämmer våra karaktärer, vilket är underbart som en skådespelare att se en sådan 15åring skrämma s-ten ur en. Vi var sannerligen skrämda. ”
  • ”Också var de aktionscener som jag gjorde med Peter [Facinelli] då vi var i en fajt. Vi slåss tillsammans – för att vi är ett team och han är väldigt överskyddande så att han inte låter mig slåss för mig själv – det är ganska intensivt. Vi gör båda två intensivt våldsamma saker, vilket var ganska läskigt. Och jag njöt inte direkt av det. Jag insåg att jag inte gillar att låtsas att slå en person för att det gör att jag liksom mår dåligt, liksom hur skulle det vara om jag slog dem på riktigt? Tänk om jag skulle bli nervös? Så direktören var liksom ‘Du skall inte bli sur’ han försökte verkligen göra mig förbannad och det funkade. [Skratt] Han började skrika saker åt mig då kameran var av som gjorde mig riktigt sur. Så då jag var riktigt sur så sade han till mig ‘Yeah’ Det var en riktigt konstig taktik som han använde sig av.
  • ”Jag gillar alla sakerna i huset. De gjorde en slags kopia av huset som vi spelade in i borta i Portland. Alltså, de byggde hela huset. Det var otroligt. Detaljerna var precis likadant. Så jag gillar verkligen de scenerna där vi alla sitter runt, försöker att göra val, och är helt enkelt en familj. Det är så som du vill att en familj skall vara, och den delen dras jag verkligen till inom dessa böcker och deras karaktärer. De har valt sin familj och de har valt att vara tillsammans – inga av oss är släkt egentligen.



    Källa : Thetwilightsaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0