Godnatt :D

Hejhej, sitter här och käkar kvälls/natt mat ;)
Müsli och mjölk :)
Har haft en underbar dag idag! Började med att jag drog till Moa 12 , halv 1 någonting.
Sen kom Sofie, då kollade vi på bilder/videos och dom berättade allt dom hade gjort m.m.
Sen drog vi upp och fika (på fagers) haha .
Blåbärsbulle blev det! :D Sen fick jag 2 presenter från london! :D  Blev jättejättejätte glad!
Visar här nere i inlägget vad jag fick ...
Sen drog vi hem till Moa igen, hon bytte om för hon skulle på träning, sen blev det upp och vänta med henne tills bussen skulle komma . 
Sen drog jag o Sofie hem till mej, sen:
*Åt jag
*Drog hem till Sofie igen
*Vi cyklade hem till Moa igen
*Adina kom 
* gick ut och gick
* hem till Moa och bara prata om allt möjligt! :D 
Sen innan jag skulle hem blev det  en massa kramar och "pussar"  hahahaha. :D
Kommer sakna dom JÄTTE OTROLIGT MYCKE! 
Först är dom i london i 5 dagar sen kommer dom hem och vi hinner ses en enda dag , sen åker jag till Spanien i 14 dagar !  Så vi kommer inte ses på jätte länge ju.
Aja , jag kom hem typ kvart över 11 tror jag.

Det här fick jag :

KitKat ;)


Och en ring med en fungerande klocka i !  Ascool!  Love it!





NI ÄR SÅ OTROOOOOOOOLIGT SÖTA OCH UNDERBARA!
JAG ÄLSKAR EN SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA MYCKET SÅ INGEN KAN FÖRSTÅ HUR MYCKET! :D <3

Kommer sakna er!  PUSSSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0