Tjaaaaaaaa :D

Har alla haft en bra dag? :D 
Det blev ganska många inlägg idag *tummen upp*
Bra va? ;)
Men jag har iaf varit och shoppat lite som jag behöver innan resan .
Åker ju till Spanien om 4 dagar :D Wiiihoooo.

"Jag och mina kompisar kom på att när vi går på Eclipse när jag har kommit hem , så ska vi klä ut oss, och då tyckte dom att jag kunde vara Jacob, Eftersom jag troligtvis är ganska brun efter 2 veckor i Spanien ;)
Så då ska jag gå där på stan i en brun bikiniöverdel , måla magruter och ha arm puffar med något brunt över! + shorts!  Najs va?  HAHAH  tror inte det kommer hända men vi får väl se :D 
Vi är ju rätt galna men det kan ingen hjälpa! :D  HAHAH 
Ganska bra idé faktist ;)"

Här kommer bilder på det jag shoppade:







Kolla vilken snygging som kollar in i kameran ;)




:D


Kommentarer
Postat av: amanda :3

vart köpte du nagellacket ? :D :D

2010-06-18 @ 21:06:39
URL: http://amandalindkvist.devote.se
Postat av: eliise

kan du inte lägga upp en bild på dig? :o vill veta hur du ser ut :D

2010-06-19 @ 13:09:42
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0