5 snabba med Kellan Lutz



1. Vilken modetrend gör dig förvirrad?
- Klänning med jeans. Om det är en klänning, bär den som en klänning: Visa era ben!

2. Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv?
- Jag älskar de där killarna i Zack och Cody: Det ljuva havslivet (Dylan och Cole Sprouse).
Jag kommer ihåg när de var små och verkade ha så himla kul att vara barn. Det var så jag växte upp och så jag försöker vara. Så det är nog dem.

3.Vilken är din värsta ovana?
- Att slå vad. Jag slår vad om allt. Jag har aldrig hållit på med kortspel och sådant. Utan mer "jag slår vad om att jag kan få min stol att snurra längre än din".

4. Vem i din familj står dig närmast?
- Min brorsa Brandon som är 26 år. Vi är bästa vänner.

5. Vad var det senaste du köpte?
Kläder för flera tusen kronor, vilket är fåningt.

Från Frida tidningen! Hahah Jag är typ beroende av Frida , prenumenerar ;) 
Så fick tidningen igår :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0