Hemmmaaaaaa

Tja, kom hem nyss , slutade 10 i 2 idag :)
Är bättre idag, fast nu har snuvan kommit, och inatt har jag iaf sovit! Somna typ kvart över 9 igår för jag var så jäävla trött ! Satt typ vid datorn och sov..
Aja, dagen har gått skit snabbt! :o
Men nu väntar plugg hela eftermiddagen. Måste skriva en inlämningsuppgift i kemi, och så skriver vi en bok om oss själva på svenskan som jag också måste skriva i.

Idag gjorde jag färdigt min twilightkudde på slöjden :) den blev faktiskt ganska bra :D

Hoppas alla ni har haft en underbar dag! hihiih :D


photo by me.


Kommentarer
Postat av: Ellen

SVAR: Jag gillar inte vampyrer.

2010-11-23 @ 14:44:14
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0