Sjuk.

Hejhej, inatt hade jag en sån där jäääävligt dryg natt igen! Jag har fått ont i halsen och har vart vaken heeela natten, gick typ upp halv 5 och drack varm o´boy men det var asäckligt så jag var tvungen att hälla ut det , hah. Men iaf, sen la jag mej i sängen igen och lyssnade på musik, och DÅ somnade jag i typ en timme :o så snacka om att jag är lagom trött nu ;o  Åååh, det är så jävla drygt att vara förkyld! Håller ni inte med mej? :O 
 Fast jag drog till skolan iaf, Duktig jag är :)  Sen drog jag hem direkt , sen vid 4 så hade jag utvecklingssamtal,  och det gick faktiskt sjuukt bra! Är riktigt nöjd :D Maha.

Hoppas ni har haft en fin dag! Puss :)


Kommentarer
Postat av: ellen

SVAR: nej, ag har inte läst twillight. Det är inte min typ av böcker.

2010-11-22 @ 18:21:03
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0