Första Oktober.

Nu äre det höst... på riktigt.
Och jag gillar det ? Haha, hösten har alltid vart den tråkigaste månaden. Men nu tycker jag den är mysig på något sätt. Fast jag tror jag börjar bli förkyld ! Fan , fast det hör ju till hösten. Men jag har så ont i halsen just nu.
Aja , idag var en helt okej dag, så jag behöver inte skriva något dampinlägg idag :D
Hahah , aja , efter skolan drog jag och Sofie hem till mej, och vi typ satt vid datorn , haha . Nu har jag sett Kenza& Tyra show oxå! Det var helt Okej. Sen drog vi ut och gick .
Och vi har planerat morgondagen värsta mke! Asså alla (jag , Sofie och Moa) Gillar att fota så alla vill typ ha varsin systemkamera i julklapp. Imorrn ska vi kanske typ fixa oss värlsta mke och ta "modellbilder" på olika ställen :D Sen blire nog myyskväll (y
Aja nu väntar jag på att idol börjar igen :D
Ha det bra! PUSS!


don't copy


HAHAHAHA , Så där kommer vi att se ut imorrn ;)
-NAAAAAAAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0