Godmorgon!

Shit vilken skön morgon jag har haft! Gick upp kl 8 och drog ut och sprang, guud va kallt det är på mornarna nu! Det snöade ju till och med lite här i Fredags :o 
Men det var iaf riktigt skönt! Sen duschade jag och käkade en låååååång frukost! (På vardagarna får jag alltid stressa när jag ska äta för att inte komma försent till skolan , hatar det.. )
Sen hamnade jag här :) Sitter och lyssnar på musik♥ Ska väl snart blåsa håret och fixa mej , men funderar på att göra ett nytt smycke eller nått, vi har massa stenar och pärlor m.m. Kanske kan fixa något nytt :P Haha.
Finns ändå inget att göra nu när jag väntar på att vännerna ska vakna :D
Jag får väl bomba dom med sms eller något , så dom vaknar :D

Aja , hörs lite senare :D Ha en bra dag!


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0