Nämen tjeeena!

Mår ni bra allihopa? :)

Kom hem för en halvtimme sen eller nå , skolan var chiiiilll.
Vi hade bara Engelska, Svenska , No och Matte.
Men nu har jag skiiiiit mycke saker jag måste plugga till :O
Allt det hära har jag tills nästa vecka:

* Spanskaglosor tills på Måndag
* Engelskaprov tills på Torsdag
* So prov tills på Fredag ;o 
Och so provet är skit stort. Sen har jag typ 2 prov veckan efter höstlovet (Y) Fun.. 
- NAAAAAAAAAAAT! 

Men men , nu skrev Sofie att hon inte ska bort  så kanske hittar på något med henne snart..
Hörs senare! PUSS :D


en bild från i somras när vi gick på Eclipse , hade "klätt ut mej" till Jacob för jag hade precis kommit hem från Spanien så jag var värsta brun :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0