Sorry, sorry , sorry!

Hah,. förlåt att jag inte har bloggat något idag för jag drog hem till Sofie direkt efter skolan vi typ prata en massa och jaa, vi gjorde massa konstiga saker , sen gick vi en sväng oxå (Y)
Och kom hem för ett tag sen , har ätit och så, nu kollar jag på idol och hänger med min bästa kompis!

Jag och min bästa kompis <3<3<3


Haha. Aja , känner mej smått stressad nu , för imorrn ska jag upp tidigt och åka till mormor och morfar, ska vara där från lördag till söndag så då blir det tyvärr ingen uppdatering alls :(
Detta ska jag hinna ikväll :
Plugga spanska glosor
Ladda ner ny musik till mobilen
Blogga
Packa
och kolla på tv :) HAHA

Har ni haft en bra dag? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0