Testar tidinställt inlägg med en intervju med Robert Pattinson!

Photobucket

Intervju med Robert Pattinson:



Hur är Edward, vad intresserar dig mest i den teckenuppsättningen?


Pattinson: Edward tycker att han inte förtjänar att leva alls, han vill sluta att vara antisocial och göra något i livet. Han är inte en anti-hjälte, han är en superhjälte men han inte erkänna det. Han är glad över att ha befogenheter, men om hundra år han aldrig hade gjort något för andra människor. Edward skulle vilja vara en person som alla andra och hatar sig själv eftersom han är ett missfoster.






Hur du var som student


Pattinson: Jag var en tråkig kille, en genomsnittlig kille.






Du skrev och sjöng en sång i skymningen soundtrack. Hur gick det hänt?


Pattinson: Jag trodde jag att musik en gång i mitt hus i London med två av mina vänner. Efter 6 månader lyssnade jag har igen för att musik och jag skrev texter ... men det är en lång historia som det slutade i Twilight soundtrack.






Så, i egenskap är ditt yrke och musik är något för dig själv?


Pattinson: Du kan inte vara en aktör för dig själv bara






Oroar du dig för människor skulle kunna säga om din musik? Vad skadar dig mer? kritiker om din musik eller din agerar?


Pattinson: Som skådespelare måste man leva med kritik. Jag vill veta vad folk tycker om min musik, men de kan påverkas av dålig kritik, men i slutändan är detta inte så stor roll eftersom jag tror att jag aldrig kommer att sälja min musik.



Du har en scen i filmen som du älskar mest?


Pattinson: Bella känner sig skyldig när hon kysste Jacob. Edward är förståelse. Det är en vacker stund. Kanske är den enda scen där jag skulle säga att han är en bra kille, inte vem som helst kan det. I prevoius filmer han alltid tog beslut för honom och för Bella och för första gången han lämnar henne ett val, eftersom han vill desperat att vara med henne, så han väntar på henne. Han har bara att vänta på henne att komma tillbaka






Du är den romantiska vampyren, är din fiende en varg med magmusklerna. En konstig kontrast.


Pattinson: Det är lustigt att tänka att jag borde ha mage också, om du se på böcker. Men jag har inte någonsin presenterade mig på utbildningar.



Skulle du någonsin kämpa för en kvinna?


Pattinson: Visst ja, men inte för kärlek, kanske för högmod






Edward tänker som en man för hundra år sedan. Du håller med honom om sex före äktenskapet? Vilken moralisk Följer du för dig själv, den nuvarande eller 1900-talet?


Pattinson: den nuvarande




Så du håller med sex före äktenskapet?
Pattinson: Jag tror att alla gör det (skratt). Det hade alltid vara så här, och människor som inte erkänna det är hycklare. De måste visa sig som oskulder eftersom du måste säga det




Du sa att denna film (Eclipse) är sexig trots kön. Vad är sexigt för dig?.


Pattinson: Det väntar. I det ögonblick du rädd att de andra inte vill ha dig, och du vet inte om det blir något mer. rädsla ökar önskan.






Hur känns det att arbeta med Kristen igen?


Pattinson: Det är mycket enklare och mycket svårt på samma gång.
Kristen är en så allvarlig skådespelerska och hon driver mig att fungera som mitt bästa. Hon har en snabbare sinne, jag måste tänka mer än henne. Hon älskar att berätta sin åsikt om mitt arbete och ibland hon gör mig arg.






Har hon tvinga dig att repetera scener att agera dem på ett bättre sätt?


Pattinson: Oh ja, går hon raka vägen till regissören säger "Låt oss göra det igen". Förhoppningsvis det inte händer så ofta.






Och om du frågar henne samma sak?


Pattinson: Hon skulle döda mig.






Du arbetar en hel del nu, har du fortfarande tid att se fotboll?


Pattinson: Jag satte en video på när jag kan. Om det skulle vara möjligt skulle jag ha Sätt på TV bakom dig






Vad är för dig din ideala dag?


Pattinson: Mitt ideal dagen är här i Los Angeles, ta en bil och åka till fjällen, se naturen, jag behöver inte något mer.






Du verkar inte uppskatta all denna uppmärksamhet omkring dig. Är du rädd för negativitet?


Pattinson: Jag är rädd för oväntade händelser. Jag gör intervjuer om är om filmer och jag har inte en oregelbunden liv alls. Så allt du läsa om mig är uppfinningar. du måste alltid vara beredd på oförutsedda händelser



Så i livet finns det fler dåliga saker som bra saker?


Pattinson: Ja, men vem bryr sig om dåliga saker? Varje man vill veta bara dåliga saker om dig.

Kommentarer
Postat av: sofiarosa

Haha okej!



Tack :D

Vad händer på lovet då? kramis

2010-10-31 @ 02:06:54
URL: http://sofiarosa.devote.se
Postat av: Jenlen

Tack kul du tyckte de :) Du är välkommen tillbaka!

2010-10-31 @ 02:53:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja ja såg på bio:D

2010-10-31 @ 08:40:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Härlig blogg :)

2010-10-31 @ 09:37:10
URL: http://mylifeislouise.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: göttmos :d

det är fint!



har du för dig då?

2010-10-31 @ 10:08:52
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: LOUISE

tjena! tack så mycket, allt är bra med mig själv då? :)

2010-10-31 @ 10:12:13
URL: http://bylouise.webblogg.se/
Postat av: Iris Lundquist

Tacktack, allt är skitbra! ;D

2010-10-31 @ 11:01:54
URL: http://irisl.blogg.se/
Postat av: madde

sv: tack så mycket! Allt är bara fint här. Själv då? =)

2010-10-31 @ 11:02:34
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/
Postat av: Annina.

Dagens fråga i min blogg just nu, alla som svarar rätt har chans att vinna en länkning! :)

2010-10-31 @ 12:34:42
URL: http://twilightismylife.blogg.se/
Postat av: karolin

Fin blogg! :)

2010-10-31 @ 14:50:28
URL: http://veklingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0