Tjaaaaa :)

Efter skolan drog jag hem direkt , och sen har jag vart jätte duktig och Hängt tvätt, diskat och plockat ur diskmaskinen, sen kanske jag ska till farmor och städa också  (Y) HAHA. Och nu ska jag snart gå ut och gå med sofie :D
Det har vart skit dåligt väder heeeeela dan , typ regnat hela tiden .________. Men nu är det uppehåll, så vi ska vl passa på nu då ;)
Håller på att planera lite inför höstlovet också , kommer nog bli asnice! :D Läääängtar!
Har ni några planer inför höst lovet?


Bild-google



Skriver mer ikväll !  Hej sålänge! :D


Kommentarer
Postat av: Besart

Tack för att du är med!

Allt bra? :)

2010-10-19 @ 16:31:21
URL: http://bessymannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0