2010-09-02

Hejhej, (orkade /hann inte blogga igår)
Idag har vi haft eng, sv , no och matte .  Inte såååååååååååå roliga ämnen men men (:
Vi fick nya matteboken idag oxå, så nu äre bara att jobba på! Haha.
Om inte det går så får jag väl hjälp av lukmanlina :) hahaha (internskämt) .
Nu ska jag snart spela golf, med sofie och emmy o alina? .

Nyss fick jag en lapp ifrån tandläkarn om att jag ska dit nästa fredag och kolla mina fram tänder. ( FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!)  TANDSTÄLLNING HERE I COME! . Hoppas det inte är allt för drygt med tandställning , bättre att ha det nu än senare.
Hoppas det är bra med er iaf ! :D

Byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAJJEEMEEEN, SÅÅ VAAAREE!

2010-09-02 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0