20:57

Hejhej, det här har vart den dåligaste dagen på länge. Har vart så himla trött. Och dagen började med att jag dampade sönder på min syster.
Hela dagen har vart så jävla dryg. Har haft huvudvärk hela dan och stört mej på en grej.
Sen blir det ju inte bättre att alla är så jäääävla omogna! Och sista lektionen när jag rättade mina matte-tal så hade jag typ fel på alla :( Buhuhuhu! HAHAHA fattade ingenting!
Aja, efter skolan gick jag hem och vilade, tänkte bara lägga mej och sova bort hela jävla dan .
Men pappa frågade om jag ville med och spela golf. Så jag hängde med en sväng.
Kom hem därifrån vid 6 då drog jag ut och sprang. Sen har jag typ ätit, gjort mej iordning och nu kollar jag på idol.
Sen äre ju premiär på Kenza&Tyra show oxå! :D Tror det är riktigt bra :)
Haha, nu ska jag lägga mej och bara rensa bort alla tankarna ett tag.
Hoppas morgondagen blir bättre!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0