HOME

Hemma sen en timme tillbaka ungefär , det var helt okej.
Åkte till sofie vid 7 typ , sen drog vi ner vid halv 8 . Gick runt och sådär och träffade några m.m.
sen kom Moa och adina vid halv 9 , ahha sen gick vi runt ännu mer. Hade världens magverk för jag var så hungrig, sen ville ingen åka flipper med mej just då , så då kanske det inte var så jäääätte kul. Men sen träffade vi Hannah, Nermin , Astrid ,klara m.m. Sen lite senare åkte jag, Moa , Sofie och Hannah flipper , :) Och den var riktigt skön! :D Imorrn kankse det blir Extreme Fly om jag vågar ! :D ahahah , vi får se!
Kom hem vid 11, och nu har jag ätit .
Ha en bra fortsatt helg! Kommer nog inte bli någon bra uppdatering den här helgen ! Bara så ni vet :)
PUUUSSSSS



:S  HAHAH .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0