Idooool

Tjaa, nu är det Idol .
Dagen har vart okej. Skolan också :)
Efter skolan kollade jag och Sofie på karusellerna i Rydbergsdal, det är ju marknad här i Kpbg i helgen :D
Fun fun fun...
Sen gick vi ut och gick typ. Haha, aja nu ska jag packa idrottsväskan för vi har idrott imorrrrrrn! 
HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ !  


Update: Hahhahah min plattång gick sönder idag :( Jag skulle platta en hårslinga och så ba smällde den till mitt i handen på mej , så kom det värsta gnistan :( Hahah , trodde den skulle börja brinna , men näe. den gick bara sönder sådär. Så nu måste jag åka och köpa en ny plattång i veckan oxå ;o
BAJSBAJSBAJS!

Hoppas ni tyckte det var väldigt intressant för det tkr jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0